Da bi ljudje močneje začutili kulturni utrip v našem kraju, da bi razumeli dediščino in jo tako posredovali prihodnjim rodovom, smo z učenci naše šole sodelovali v triletnem projektu MLADI POSVOJIJO SPOMENIK.
Več o projektu lahko najdete tukaj.
Ko mlinček ropoče
V okviru Tedna kulturne dediščine, ki je letos potekal na temo Voda – od mita do arhitekture, smo tokrat spoznavali vodo, njen pomen in vlogo v življenju preko različnih aktivnosti že pri pouku: vodo kot življenjski prostor rastlin in živali, pomen in pravico do pitne vode, onesnaženost vode, dejavnosti in arhitekturo povezane z vodo.
V okviru tega smo se seznanili z običaji in arhitekturo mlinarstva – dejavnosti, ki je nekoč bila nepogrešljiva, danes pa o njej v naši okolici pričajo le še prazne stavbe mlinov. Tako smo se s to dediščino seznanili preko obiskov mlinov v okolici.
Spoznali smo Časarov mlin.
Se v družbi staršev in starih staršev odpravili na pohod do Magašijevega mlina, kjer sta nas prijazno sprejela lastnika mlina, ki sta nam pripovedovala o življenju v mlinu nekoč.
Kot zaključek naših dejavnosti pa smo izvedli zaključno prireditev Ko mlinček ropoče, na kateri so nastopili poleg učencev naše šole še otroci z vrtca, odrasla folklorna skupina in pevski zbori.