Da bi ljudje močneje začutili kulturni utrip v našem kraju, da bi razumeli dediščino in jo tako posredovali prihodnjim rodovom, smo z učenci naše šole sodelovali v triletnem projektu MLADI POSVOJIJO SPOMENIK.

Več o projektu lahko najdete tukaj.

Ko mlinček ropoče

V okviru Tedna kulturne dediščine, ki je letos potekal na temo Voda –  od mita do arhitekture, smo tokrat spoznavali vodo, njen pomen in vlogo v življenju preko različnih aktivnosti že pri pouku: vodo kot življenjski prostor rastlin in živali, pomen in pravico do pitne vode, onesnaženost vode, dejavnosti in arhitekturo povezane z vodo.

V okviru tega smo se seznanili z običaji in arhitekturo mlinarstva –  dejavnosti, ki je nekoč bila nepogrešljiva, danes pa o njej v naši okolici pričajo le še prazne stavbe mlinov. Tako smo se s to dediščino seznanili preko obiskov mlinov v okolici.

Spoznali smo Časarov mlin.

Se v družbi staršev in starih staršev odpravili na pohod do Magašijevega mlina, kjer sta nas prijazno sprejela lastnika mlina, ki sta nam pripovedovala o življenju v mlinu nekoč.

Kot zaključek naših dejavnosti pa smo izvedli zaključno prireditev Ko mlinček ropoče, na kateri so nastopili poleg učencev naše šole še otroci z vrtca,  odrasla folklorna skupina in pevski zbori.

(Visited 126 times, 1 visits today)